دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ساری نیمه کاره مانده است
ساری- رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به پروژه های نیمه کاره درمانی گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ساری نیازمند تکمیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصورعلی زارعی صبح یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت متفاوت مازندران و اینکه جمعیت شناور و سیار استان بیش از دیگر مناطق است، گفت: برخی مواقع در ستاد ملی تصمیمات مغایری گرفته می‌شود.

وی با اظهار اینکه تعطیلات دوهفته ای در تهران تبعاتی را در مازندران داشته است، افزود: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی طراحی و برنامه‌های مناسبی برای مهار بیماری به دلیل وضعیت خاص استان داشته باشند.

وی به امکانات محدودیت درمانی و بیمارستانی اشاره کرد و گفت: در مرکز استان یک بیمارستان حضرت امام راحل تمامی کارهای درمانی و جراحی را انجام می‌دهد و اصل کار مبارزه با کرونا نیز در این بیمارستان انجام می‌شود.

زارعی یادآور شد: بیمارستان امام ساری به تمامی مردم استان خدمات دهی می‌کند و باید نیازمندی‌های آن رفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران پرداخت کارانه و حقوق کارکنان و عدالت در این حوزه یادآور شد: همچنین طرح‌های نیمه کاره زیادی مانند ۳۲۰ تختخوابی مرکز استان وجود دارد که نیازمند حمایت ویژه است.

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس نیز با اشاره به اینکه مازندران خدمات ملی می‌دهد ولی بودجه استانی می‌گیرد، اظهار داشت: مازندران در تمامی زمینه‌ها شامل بهداشت و درمان، صنایع، بازار و غیره نیازمند توجه ویژه است.

وی نبود پزشک ریوی در آمل را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: این شهرستان به رغم آنکه جزو شهرستان ورودی استان است خواستار تأمین نیازمندی‌ها و امکانات و کادر درمانی مورد نیاز برای خدمات دهی در منطقه شد.

کد خبر 15104
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار