چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۱۹میلیارد تومان درطرح شهید سلیمانی به نیازمندان زنجانی تعلق گرفت
زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و سپاه و بسیج به نیازمندان در استان زنجان بوده است.

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی از ۲۰ آبان‌ماه با هدف مدیریت و کنترل بیماری کرونا در زنجان شروع شده و تاکنون هم توفیقات خوبی کسب شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح دو هزار و۶۰۰ نفر از بسیجیان با تمام توان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این طرح که به‌صورت محله محور و خانواده محور برای کنترل ایپدمی کرونا توسط بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری سپاه و دانشگاه علوم‌پزشکی استان، اجرا می‌شود و این طرح شامل کمیته حمایت و قرنطینه، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت و کمیته عملیاتی است.

کرمی تاکید کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و سپاه و بسیج به نیازمندان در استان بوده است.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها شامل سه تیم از جمله تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی است که اقدامات لازم توسط بسیجیان با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی استان انجام می‌شود، ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح، افراد بیمار و کسانی که با آن‌ها در ارتباط بودند، شناسایی می‌شوند و در منزل اقدامات پزشکی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در طرح شهید سلیمانی کمک‌های بهداشتی و معیشتی هم به نیازمندان انجام می‌شود.

کد خبر 15774
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار