یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز تا صبح فردا با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج و متلاطم خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز جمعه به سبب وزش جریانات جنوبی و روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده به سبب وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: روزهای جمعه و شنبه نیز با افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع رگبارهای پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش ملایم باد، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ بر روی دریا گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 16358
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار