یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
مقابله رسانه‌ای با توطئه‌های داخلی و خارجی ضروری است

بوشهر - رئیس مرکز بسیج رسانه ملی گفت: حمایت همه جانبه از جبهه فرهنگی انقلاب و مقابله رسانه‌ای با توطئه‌های داخلی و خارجی ضروری است.

به گزارش خارگ آنلاین، محمد مهدی رحمتی صبح چهارشنبه در نشست شورای بسیج صدا و سیمای بوشهر اظهار داشت: حمایت همه جانبه از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه و مقابله رسانه‌ای با توطئه‌های داخلی و خارجی از اهداف بسیج رسانه ملی است.

وی گفت: مرکز بسیج رسانه ملی در همه عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به دنبال ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی و بصیرت افزایی است و تاکنون آثار فاخری را تولید و از شبکه‌های سراسری و استانی پخش کرده است.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی با قدردانی از همدلی و از هم افزایی موجود در صدا و سیمای مرکز بوشهر، این مرکز را نماد یک مرکز بسیجی موفق در سطح رسانه ملی معرفی کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز اظهار داشت: رسانه در مدیریت جامعه جهانی نقشی راهبردی دارد.

وی افزود: جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است و جهان استکبار به دنبال مدیریت اندیشه و معماری ادراک عمومی از طریق رسانه است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: در محاسبه قدرت، نقش رسانه از فناوری نظامی هم بالاتر و اثرگذارتر است و باید بازکاوی و محاسبات نوین از جایگاه رسانه‌ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت ایجاد جبهه مقاومت رسانه‌ای گفت: رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز بوشهر از پیشگامان جهاد و مقاومت رسانه‌ای است و عملکرد آن در ترویج فرهنگ بسیجی و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، عملکردی خوب، جهادی و اثرگذار بوده و هست.

سید حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید و پخش سالانه ۳۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی تلویزیونی خبری و فضای مجازی در گستری استانی، ملی و فراملی، با موضوع بسیج به عنوان برنامه‌های بسیج محور این مرکز نام برد.

همچنین در مراسم جداگانه ای با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، از خدمات حسین حجری قدردانی و رضا چشم به عنوان مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر معرفی شد.

کد خبر 16392

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار