یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
اقدامات تربیتی عمیق ویژه کودکان در استان بوشهر اجرا شود
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در سایه قوانین موجود، نیازمند اقدامات تربیتی عمیق برای حمایت از کودکان هستیم و باید اصول صحیح تربیت را به فرزندان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در سیزدهمین مدرسه حقوق کودک در استان بوشهر اظهار داشت: در مبانی دینی و از نظر صاحب نظران روان شناسی، حساس‌ترین دوران تشکیل شخصیت انسان، دوران کودکی عنوان شده است.

وی بیان کرد: توجه به دوران کودکی به عنوان مهم‌ترین مقطع زندگی انسان، موجب می‌شود در آینده افراد مفید و سالمی را تحویل جامعه دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به آسیب پذیری دوران کودکی، گفت: به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های دوران کودکی و همچنین جلوگیری از تعرض به ابعاد شخصیتی کودک، باید چتر قانونی برای آنها در نظر بگیریم.

گراوند افزود: با توجه به تأثیر پذیری دوران کودکی، خوشحالیم در جمهوری اسلامی نشست‌هایی برگزار می‌شود تا بتوانیم فرزندان سالمی را تحویل جامعه اسلامی دهیم.

وی اضافه کرد: در سایه قوانین موجود، نیازمند اقدامات تربیتی عمیق برای حمایت از کودکان هستیم و باید اصول صحیح تربیت را به فرزندان انتقال دهیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه از همه ابزارها برای روشنگری و تأثیرگذاری دوران کودکی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: از فضای مجازی و تأثیر آن به کودکان نباید غفلت کنیم، مخصوصاً با این بیماری کرونا، استفاده از فضای مجازی جهت آموزش بیشتر هم شده است.

گراوند تصریح کرد: هدف تمام قوانین تدوین شده در عرصه جهانی، حمایت و حفاظت از شخصیت کودک است و باید با توجه به مبانی دینی و قوانین بین المللی، همواره در جهت حفظ شخصیت کودک کوشا باشیم.

کد خبر 16419
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار