یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
خرابی دستگاه‌های آزمایشگاه مرکزی گناوه صحت ندارد
گناوه- سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خرابی عامدانه دستگاه های آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه صحت ندارد و همه دستگاه‌های موجود فعال هستند.

عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر خرابی عامدانه دستگاه‌های آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه و ناتوانی در تعمیر آن، خبر مذکور اصولاً بی اساس است و پیگیری حقوقی این شایعه در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: در حال حاضر هیچ دستگاهی از دستگاه‌های موجود آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه خراب نیست و همه دستگاه‌های این آزمایشگاه فعال هستند.

وی تصریح کرد: در طول دوره مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان مورد یا مواردی از قبیل موضوع خبر منتشر شده، رخ نداده است که نیاز به بررسی و پیگیری داشته باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: تمام آزمایش‌های قابل پیش بینی در شرح وظایف آزمایشگاه مرکزی شهرستان، در حال حاضر به نحو مطلوب در این آزمایشگاه انجام می‌شوند.

وی بیان کرد: از تمام اصحاب رسانه خواهشمندیم در شرایط کنونی که کارکنان بهداشت و درمان در شرایط خاص پاندمی کووید -۱۹ در تلاش هستند بیش از پیش درک کنند و بدانند که حال کارکنان حوزه سلامت خوب نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر امروز توان همدلی، همکاری، تقدیر و تشکر از کسانی را که برای کمک به همنوعان خود، از همه وجود و سرمایه انسانی خود، بذل عنایت می‌کنند و مخاطرات جسمی و روانی ناشی از این شرایط را پذیرا هستند، ندارند؛ حداقل با دامن زدن به چنین شایعات و اخبار بی اساسی، موجب سلب آرامش عموم و کارکنان بهداشت و درمان نشوند.

وی گفت: ایجاد تشویش اذهان و افکار عمومی در زمینه سلامت مردم می‌تواند موجب افزایش اضطراب اجتماعی، کاهش سرمایه اجتماعی و آسیب به اعتماد عمومی شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنیم به خصوص در شرایط خاص فعلی ناشی از همه گیری کرونا، با هوشمندی بیشتر، اخبار را فقط از منابع موثق پیگیری کرده و از توجه به شایعات پرهیز کنند.

کد خبر 16420
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار