یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
اجرا طرح ملی «طواف» در ۵ محور آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر
بوشهر- مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای طرح ملی «طواف» در ۵ محور آسیب‌های اجتماعی خبر داد و افزود:ایده‌های اندیشمندان حوزه آسیب‌های اجتماعی استان در قالب این طرح ملی جمع‌آوری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی «طواف» در پنج محور آسیب‌های‌اجتماعی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم و در دو بخش ایده‌ها و اقدامات فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تمامی طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی که در کمیته‌های استانی وصول می‌شود، در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: دریافت و جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا ۱۳ بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به جوایز این رویداد ملی، اضافه کرد: به هر طرحی که در کمینه ستاد مرکزی حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد و به طرح‌هایی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز شوند، مبلغ ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود، افزود: از تمامی اساتید حوزه و دانشگاه، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان فرهنگی، مسئولان و اعضای مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی، و دغدغه‌مندان عرصه‌ی گام دوم انقلاب دعوت می‌شود که در این رویداد ملی شرکت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان تأکید کرد: برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی و پایش اولیه به واحد آموزش و پژوهش اداره کل و یا دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان مراجعه کرده و در تماس باشند.

کد خبر 16421
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار