یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
بازسازی مناطق سیل‌زده دشتستان طوری باشد که حوادث تکرار نشوند
بوشهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی مناطق سیل‌زده دشتستان باید به گونه‌ای اجرا شوند که این حوادث تکرار نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی چهارشنبه‌شب در نشست بررسی مسائل سیل وحدتیه اظهار داشت: امیدواریم تصمیمات خوبی گرفته شود که مشکلات به صورت پایدار حل شود و زیرساخت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار مشکلات سیل نباشیم.

وی اضافه کرد: امروز بازدیدی از مناطق سیل‌زده داشتیم که دیوارچینی یکی از مسائل اصلی است که انتظار می‌رود در شهر و روستاهای استان بوشهر روند اجرای این طرح‌ها تسریع و تسهیل شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدتیه بیشترین خسارت را در جریان این سیل دیده است و انتظار می‌رود در حوزه بازسازی در اولویت باشد ولی باید دیگر نقاط هم دیده شود.

وی خواستار تسریع در روند بازسازی مناطق سیل‌زده شد و ادامه داد: باید مرحله اجرایی و عملیاتی کار تسریع شود و شاهد تکمیل ان طبق برنامه اعلام شده باشیم.

رضایی افزود: مسئله قیر یکی از نیازهای اساسی در استان است که اکنون به خوبی ارائه نمی‌شود. قیمت قیر حدود دو برابر شده است و باعث شده تا مقداری که بنیاد می‌تواند کمک کند کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه با کمبود قیر در استان مواجه هستیم و این مسئله مشکلاتی ایجاد کرده است گفت: سطح بالایی آماده آسفالت داریم و معطل قیر است. اگر قیر تأمین شود تحول اساسی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 16433
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار