دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
پیام تبریک ریاست عقيدتی سياسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ به مناسبت آغاز دهه فجر

خارگ : ریاست عقيدتی سياسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ در پیامی فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خارگ آنلاین : ریاست عقيدتی سياسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ در پیامی فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

 دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را آبیاری نمودند.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه جزیره مقاوم خارگ تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.
اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته ؛ عزت و اقتدار و سربلندی ملت و كشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

 

کد خبر 16563

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار