پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
امنیت خوبی در استان بوشهر حاکم است
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در استان بوشهر شاهد فضایی مناسب از نظر امنیتی هستیم که حاصل تلاش نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در دیدار با مسئول عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد و تحکیم و تثبیت امنیت نقش بسیار مهم و اساسی داشته است.

وی نیروی انتظامی را یک نیروی ولایتمدار در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: در استان بوشهر نیز شاهد فضایی مناسب هستیم که حاصل تلاش نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تهاجم دشمنان در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم که حوزه امنیتی یکی از مهمترین ابعاد تهاجم دشمنان بوده است.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متکفل ایجاد امنیت چه در حوزه پیشگیری و بازدارندگی و چه در حوزه برخورد منطقی با موارد ضد امنیتی است و در این عرصه با وجود حجم بالای تهاجم دشمنان، تا الان موفق بوده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مطالعات دانش‌بنیان، فعالیت و مدیریت‌های به موقع میدانی داشته و رویکرد آن انقلابی، ایمانی و ولایی است.

وی بیان کرد: این رویکردها از نیروی انتظامی یک نیرویی ساخته که مردم گذشته از اعتماد، با آن ارتباط داشته و به آن علاقه و محبت نیز دارند و این سه رکن خیلی مهم در موفقیت یک سازمان یا نهاد است.

کد خبر 16679
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار