دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان استان بوشهر ساخته می‌شود
بوشهر- استاندار بوشهر از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در استان بوشهر تاکنون یک هزار واحد ساخته شده و هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر بر لزوم اجرای پروژه‌های مسکن با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه‌ها به‌گونه‌ای اجرا نشود که هزینه‌های آن افزایش یابد.

وی با بیان اینکه همکاری مجریان و پیمانکاران برای جلوگیری از افزایش قیمت تمام‌شده پروژه‌ها ضروری است تصریح کرد: حل مشکلات مردم در تأمین مسکن در قالب طرح‌ها و برنامه‌های گوناگونی از جمله طرح اقدام ملی مسکن در حال اجرا است.

گراوند اضافه کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر ساخته و تحویل می‌شود.

استاندار بوشهر افزود: تاکنون هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد تحویل‌شده و عملیات ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی دیگر آغاز شده که بر اساس برنامه تعیین‌شده ساخته و تحویل داده می‌شود.

وی با تأکید بر همکاری شهرداری‌ها در تسریع ساخت واحدهای مسکونی و ارائه تخفیف‌های لازم افزود: برای کاهش هزینه‌های ساخت واحدهای مسکونی به صورت مجتمع در قالب‌های مختلف همکاری شهرداری‌ها در ارائه تخفیف‌های موردنظر بر اساس قانون ضروری است.

استاندار بوشهر از پیشرفت ۳۴ درصدی مجتمع مسکونی ۲۴۲ واحدی برازجان خبر داد.

کد خبر 17150
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار