دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر تداوم دارد
بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا اوایل وقت فردا است.

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز تا اوایل وقت فردا در برخی نقاط استان بوشهر وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اینکه از فردا تا پایان هفته در برخی از ساعات سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا افزایش می‌یابد افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد و از اواخر وقت به تدریج کاهش ابر و از فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر و از اواخر وقت غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعات و امروز در برخی ساعات بر روی دریا تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج در نواحی شمالی و مرکزی خلیج‌فارس ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر و از فردا در همه قسمت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 17151
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار