سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مراکز مراقبتی و توانبخشی در استان بوشهر گسترش یابند
بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه باید مراکز مراقبتی و توانبخشی در استان بوشهر گسترش یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی عصر یکشنبه در آئین افتتاح مرکز مراقبتی و توانبخشی معلولین ذهنی و حرکتی نیلوفران آبی ۲ بوشهر اظهار داشت: با بیان اینکه مردم کشور ما به نوع‌دوستی و خیرخواهی در دنیا مشهور هستند.

وی اضافه کرد: در میان مشکلات متعدد اقتصادی که تحریم و بیماری کرونا به وجود آورده ما نباید نیازمندان جامعه را فراموش کنیم و ترویج نوع‌دوستی و اخلاق و کرامت انسانی مهمترین مؤلفه یک جامعه متمدن و دین مدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در گذشته شاید مراکز مراقبتی نیاز اولویت دار جوامع نبود ولی در عصر ما برخی خدمات جزئی از صرورتهای جامعه انسانی است.

وی افزود: دغدغه انسان‌های شریف در حفظ کرامت انسانی با نگاه محبت آمیز به ما عاشقانه زیستن را می‌آموزد و یادآورمان می‌شود که ابعاد روح خدایی انسان‌ها منشأ خیر ونیکی بشر است.

ایرانی با عنوان اینکه در انجام اینچنین کارها ما در کنار بخش خصوصی، سمن‌ها و انسان‌های دغدغه مند هستیم، بیان کرد: ساختمانی که امروز به بهره برداری رسید شاید بشود آن‌را با میزان مادی قیمت گذاری کرد ولی روح عاطفی و معنوی که نیاز امروز بشر است را نمی‌توان با معیارهای مادی سنجید و این اوج انسانیت و نوع‌دوستی است.

کد خبر 17172
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار