دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
عاملان قتل دو جوان ساکن لامرد دستگیر شدند
بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان قتل دو جوان ساکن شهرستان لامرد فارس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردادماه امسال خبر پیدا شدن یک فقره جسد مجهول الهویه در پایین روستای بندو به مرکز فوریت‌های پلیسی رسید که این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور کارآگان دایره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه و انجام اقدامات اولیه بیان کرد: بر اساس دستور مسئول قضائی، جسد برای انجام کالبد گشایی و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان هویت مقتول که اهل لامرد فارس بود شناسایی شد، اضافه کرد: برادر وی نیز در پلیس آگاهی حضور یافت و جسد را شناسایی کرد و اعلام کرد که برادرش به همراه پسر خاله‌ام از منزل خارج و تا کنون مراجعتی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جسد پسرخاله مقتول حین رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس احتمال وقوع یک جنایت را متصور و در این خصوص تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه پس از به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر، کارآگاهان پلیس به ارتباط دایی، پسر دایی و برادر مقتول که به علت خرید و فروش مواد مخدر به ۲۵ سال زندان محکوم شده بود، مظنون شدند و برای تحقیقات بیشتر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی گفت: برادر مقتول ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع بوده که در ادامه با روئیت مدارک، اظهارات شاهدان و استفاده از شگردهای پلیسی لب به اعتراف گشود و بیان کرد: با همدستی دایی و پسردایی خود با نقشه قبلی با برادرش در تلمبه خانه‌ای در منطقه رکن آباد لامرد قرار گذاشتند و مقتول که به همراه پسرخاله اش به محل قرار آمد به علت اختلافات شخصی با ریختن سم در دلستر آنها را مسموم و به قتل رسانده‌اند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند هر دو مقتول را در وانت قرار داده و جسد «ر- ا» را در شهرستان عسلویه و جسد «خ-ا» را در شهرستان پارسیان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم صادر و روانه زندان شدند.

کد خبر 17175
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار