سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بوشهر به شورای شهر
ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر لایحه بودجه ۶۵۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ شهرداری این بندر و سازمان‌های تابعه را به شورای اسلامی این شهر تقدیم کرد.

حسین صالحیان در نشست علنی شورای شهر بوشهر پیش از تقدیم لایحه بودجه به رییس شورا گفت: بودجه سال آینده شهرداری و سازمان‌های تابعه ۶۵۳ میلیارد تومان پیش بینی شده‌است که نسبت به سال جاری (۲۹۹ میلیارد تومان) بیش از ۱۰۰ درصد رشد می‌یابد.

وی با اشاره به سهم ۵۴ درصدی بودجه برای فعالیت عمرانی و ۴۶ درصدی برای هزینه‌های جاری، ادامه داد: بر این اساس ۳۵۳ میلیاردتومان برای فعالیت عمرانی و ۳۰۰ میلیاردتومان هزینه‌های جاری پیش بینی شده‌است.

شهردار بوشهر درباره اینکه بودجه دو برابر شده سال آینده شهرداری مرکز استان از چه منابعی قابل تامین است، اظهار کرد: منابع تحقق بودجه از طریق درآمدهای داخلی، جذب تسهیلات، سرمایه‌گذاری و اعتبارات ارزش افزوده قابل تحقق است.

وی عنوان کرد: امسال دو رویکرد برای بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده یکی اینکه برای هر بودجه‌ مصوب بهره‌بردار و عامل اجرای آن مشخص شود و دومین رویکرد زمان‌بندی پروژه‌ها است که در هر فصل با چه اولویت‌های باید چه اقداماتی انجام شود.

صالحیان افزود: بودجه ۱۴۰۰ بر اساس برنامه پنج ساله شهرداری و خواسته‎‌ها و مطالباتی که بوده تدوین شده و به طور قطع این بودجه می‌تواند مبنای خوبی برای شورای آینده باشد و شهر را بیشتر به اهداف موردنظر مردم برساند.

انتهای پیام

کد خبر 17208
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار