سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
دعوت مردم از رئیس مجلس برای حضور در جزیره خارگ+ مستندات

خارگ : با وجود تشکیل مجلس انقلابی که تلاش دارد گام‌های بسیار بلندی در راستای رفع مشکلات مردم بردارد، مردم جزیره خارگ و اصناف مستقر در این جزیره در یک دعوت نامه مشترک از محمد باقر قالیباف برای حضور در جزیره خارگ دعوت کردند.

به گزارش خارگ آنلاین ؛ سال‌ها است که مسئولین مختلف به جزیره خارگ سفر می‌کنند و به جهت رفع مشکلات مردم مصوباتی اعلام می‌شود. اما همچنان مشکلات وجود دارد و مردم نسبت به بی‌توجهی دولت گلایه‌مند هستند.

با وجود تشکیل مجلس انقلابی که تلاش دارد گام‌های بسیار بلندی در راستای رفع مشکلات مردم بردارد، مردم جزیره خارگ و اصناف مستقر در این جزیره در یک دعوت نامه مشترک از محمد باقر قالیباف برای حضور در جزیره خارگ دعوت کردند.

متن دعوت نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر قالیباف

سلام علیکم، احترا به اطلاع می‌رساند، ما مردم شهید پرور و همیشه در صحنه جزیره خارگ، با توجه به شناخت از حضرتعالی و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر هم اندیشی مسئولین و مردم، و اینکه بین مردم بروید و حرف مردم بشنوید و برای مردم کار کنید، این جانبان با امضاء ذیل از حضرت عالی دعوت می کنیم تا با حضور سبز خود به جزیره پایداری و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس که یکی از حساس‌ترین برهه‌های حیات مردم محسوب می‌شود، تشریف آورده و مردم این خطه همسو شوید. بی شک با دگر اندیشی و بررسی مسائل و دغدغه ها از نزدیک به مردم کمک کرده و موجبات دلگرمی و شور و نشاط بین جوانان و اقشار مختلف مردم خواهد شد.

کد خبر 17211

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار