یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
استان بوشهر پیشتاز ساخت و توسعه حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) است
بوشهر - رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر گفت: استان بوشهر پیشتاز اجرای پروژه‌های ساخت و توسعه حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مطاف صبح دوشنبه در نشست با مدیر امور خواهران ستاد عتبات عالیات کشور اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و ارادت بالایی به اهل بیت (ع) دارند در انجام امور خیر پیشتاز هستند.

وی با اشاره به ساخت سه نیم ضریح حضرت عباس (ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) در استان بوشهر بیان کرد: در این راستا هزار و ۳۰۰ نیروی کار متخصص به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام و در کار ساخت و ساز پروژه‌ها مشارکت داشته‌اند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر با بیان اینکه این استان پیشتاز اجرای پروژه‌های ساخت و توسعه حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) است تصریح کرد: استقبال مردم استان بوشهر از در این زمینه زبانزد است.

وی از اهدای ۱۴۰ میلیارد ریال به موکب‌های استان بوشهر در قالب کمک‌های مومنانه خبر داد و افزود: تأمین بسته‌های معیشتی، کمک به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، دانش‌آموزان بی بضاعت، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، لوازم بهداشتی و دست کش از جمله این کمک‌ها بوده است.

مطاف از تأمین ۳۱۳ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۱۰ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی توسط ستاد عتبات عالیات استان بوشهر برای نیازمندان این استان تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت ۶۴ موکب در مسیرهای ارتباطی استان بوشهر استان، اضافه کرد: سه هزار نفر از مردم استان بوشهر با امضای فرم ثبت نام به مدت پنج سال ماهانه نذرهای خود را ارسال می‌کنند.

کد خبر 17213
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار