دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۳۸۸ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ‌زنی شد
بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: در دهه فجر امسال ۳۸۸ میلیارد تومان طرح در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی حسنی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی بخش مرکزی شهرستان دیر، اظهار داشت: با اتحاد و همگرایی در همه عرصه‌ها به موفقیت می‌رسیم.

فرماندار شهرستان دیر افزود: امسال در دهه فجر ۳۸۸ میلیارد تومان طرح افتتاح یا کلنگ زنی شد که ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه مسکن، ۱۰ میلیارد تومان در حوزه برق رسانی و ۲۲ میلیارد تومان در بخش کشاورزی بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان هزینه شده است، عنوان کرد: در حوزه عمران شهری و روستایی نیز ۳۳ میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم و موجب تغییر در چهره شهرها شده اگر چه بیشتر باید کار شود.

علی حسنی گفت: ۲۴۸ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی و ۱۵ میلیارد تومان در حوزه شیلات سرمایه گذاری شده و ۵۷ میلیارد تومان اعتبار اولیه پل جاده وفاق است که استاندار بوشهر قول تزریق اعتبار به این طرح را داده‌اند.

وی ادامه داد: عوارض آلایندگی و ارزش افزوده فرصت خوبی برای شهرداران و دهیاران است که باید در راستای ایجاد درآمد پایدار از آن استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ تا ۹۹ بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان عوارض آلایندگی و ارزش افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان توزیع شد.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال ۱۵۶ میلیارد تومان طرح در بخش مرکزی شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

علی حسنی با بیان اینکه امروز ۲۱۲ واحد مسکونی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، گفت: این تعداد شامل ۶۸ واحد بنیاد مسکن، ۶۴ واحدی اقدام ملی و ۸۰ واحد مسکن مددجویان است و در همین ایام دهه فجر هم هفت واحد مسکونی تحویل مددجویان شد.

وی با تقدیر از همکاری شورای راهبردی، شورا و شهرداری، مؤسسه نوازش امید با کمیته امداد در احداث مسکن، ابراز کرد: مشکلات زمین مددجویان با طرح اقدام ملی و یا شورا و شهرداری‌ها حل شود.

علی حسنی گفت: امیدواریم در یک تا دو سال آینده مددجوی متقاضی مسکن در شهرستان دیر نداشته باشیم.

امام جمعه دیر گفت: وحدت کلمه، رهبری داهیانه امام (ره) و معنویت از عوامل مهم پیروزی انقلاب بود که امروز برای تداوم این مسیر باید آنها را حفظ کنیم.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب، باید خودمان هم در صحنه حاضر باشیم و مسئولین برای رضایتمندی مردم باید برخوردی اسلامی داشته باشند.

در نهمین روز از دهه فجر هفت طرح در روستاهای بخش مرکزی شهرستان دیر با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

همچنین در شهر دیر ساختمان شبکه دامپزشکی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

عملیات اجرایی ۶۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و ۸۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 17319
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار