چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی و صنعت ساختمان امسال برگزار نمی‌شود
کرمانشاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه‌های تجهیزات پزشکی و صنعت ساختمان به دلیل تعطیلی حدود ۶ ماهه و فشردگی برنامه‌ها امسال برگزار نمی‌شود.

رضا سلیم‌ساسانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های حاصل از آن اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا برگزاری تمامی نمایشگاه‌ها در سراسر کشور از ابتدای فروردین لغایت ۱۰ شهریور ماه سال ۹۹ لغو شد.

وی افزود: پس از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اجازه فعالیت نمایشگاه‌های تخصصی در شهرهای نارنجی و زرد، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در کرمانشاه از سر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌های مواد غذایی، خوراکی و سوغات استان‌ها بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا اجازه فعالیت ندارند، گفت: نمایشگاه مواد غذایی بهاره پیش رو در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: ۲ نمایشگاه تجهیزات پزشکی و صنعت ساختمان در سال ۹۹ به دلیل تعطیلی حدود ۶ ماهه و فشردگی برنامه‌ها امسال برگزار نخواهد شد، برگزاری این ۲ نمایشگاه در سال ۱۴۰۰ در دستور کار جدی قرار گرفته است.

سلیم‌ساسانی به نیروهای فعال در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ۲۵ نیروی ثابت و حدود یک صد نیروی دیگر از محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه کسب درآمد کرده که ادامه تعطیلی‌ها موجب بیکاری تعداد قابل توجهی از کارکنان می‌شد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بستری مناسب برای معرفی کسب و کارها به ویژه مشاغل خانگی است، گفت: تعداد قابل توجهی از کارگاه‌های تولیدی به دلیل نداشتن محلی برای عرضه محصولات خود فروش مناسبی نداشته و برگزاری نمایشگاه فرصتی برای فروش و سوددهی آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه خاطرنشان کرد: فروش برخی محصولات همچون فرش دستباف به صورت اینترنتی و برخط ممکن نبوده و برگزاری نمایشگاه فرصتی مناسب برای سوددهی کارگاه‌ها به ویژه کارگاه‌های فرش‌بافی خانگی است.

کد خبر 17703
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار