پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در زنجان برای مقابله با کرونا
زنجان-استاندار زنجان بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج و همیار ان سلامت در استان درراه مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: باید این مهم در استان بیشتر توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در کارگروه اجتماعی سلامت و خانواده استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج و همیار ان سلامت در استان درراه مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: باید این مهم در استان بیشتر توجه شود.

وی اظهار کرد: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است که در این میان از دورهمی ها جلوگیری شود.

استاندار زنجان آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان را ۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: فوتی‌ها کرونا در استان به یک هزار و۱۰۰ نفررسیده است.

حقیقی بر لزوم ساماندهی متکدیان واجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و ابراز داشت: در این زمینه باید دستگاه‌های متولی برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم آمادگی در برابر کرونا ویروس جهش یافته در استان تاکید کرد و افزود: اهمیت هوشیاری مضاعف در مقابله با این ویروس در این است که تمام اقشار مختلف جامعه هدف این ویروس یافته هستند.

استاندار زنجان بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وماسک زدن تاکید کرد و افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیک کنونی کرونا در مقایسه با پیک‌های گذشته بیش از ۲۱ درصد کاهش پیدا کرده که این اصلاً خوب نیست.

کد خبر 18215
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار