چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مراسم پنج شنبه و جمعه آخر سال در کرمانشاه برگزار نخواهد شد
کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا مراسم پنج شنبه و جمعه آخر سال در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.
دریافت 12 MB

فضل الله رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه در روزهای اخیر به علت شلوغی و ازدحام در بازار شب عید کرمانشاه با اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران مثبت کرونایی در حال افزایش است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام پایانی سال افزود: امسال مراسم پنج شنبه و جمعه آخر سال در کرمانشاه برگزار نخواهد شد و محدودیت‌های کرونایی در آرامستان کرمانشاه اعمال می‌شود.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: به بخشداران و دهیاران ابلاغ شده است که با همکاری نیروی انتظامی جاده‌های منتهی به آرامستان ها در روستاها و امامزادگان مسدود شود.

رنجبر بیان کرد: در استان‌های مجاور ویروس جهش یافته کرونا یا انگلیسی شیوع پیدا کرده است و در استان کرمانشاه ۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

وی تاکید کرد: این زنگ خطری برای کرمانشاه محسوب می‌شود و باید دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت جدی توسط مردم رعایت شود تا به امید خدا پیک چهارم کرونا که با ویروس جهش یافته همراه شده است را پشت سر بگذاریم.

فرماندار کرمانشاه به مردم توصیه کرد: برای سلامتی خانواده خود از حضور در مراسمات تشییع جنازه و عروسی پرهیز کنیم تا به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک شود.

کد خبر 19495
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار