چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
۱۰۷ بیمار کرونایی در استان سمنان بستری هستند
سمنان- طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ بیمار کرونایی در استان بستری و تحت مراقبت هستند و در این بازه زمانی دونفرجان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای چهارشنبه، دو بیمار کرونایی در سطح استان سمنان جان خود را از دست داد در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در عدد ۹۳۶ باقی ماند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۴ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شدند و تعداد بیماران بستری استان به عدد ۱۰۷ رسید، از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان ۲۶ هزار و ۳۸۸ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۱۹ هزار و ۸۲ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هفت هزار و ۸۹۲ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز چهارشنبه همچنین ۱۳ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

هم اکنون پنج شهرستان استان سمنان شامل سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر، شاهرود و دامغان در وضعیت زرد کرونایی و سه شهرستان دیگر در شرایط آبی قرار دارند.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است. محدودیت‌ها نیز طبق رنگ‌بندی از شنبه مجدداً احیا می‌شوند.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است که آمار کرونای استان در واقع مجموع داده‌های ارائه شده از سوی این دو دانشگاه محسوب می‌شود.

کد خبر 20519
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار