پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
۷ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار گرفت
ارومیه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، هفت شهر استان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مصطفوی در این خصوص اظهار کرد: ارومیه تنها شهر قرمز استان و شهرهای اشنویه، سردشت، بوکان و نقده در جنوب استان و همچنین ماکو و چایپاره در شمال استان وضع نارنجی دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرهای مهاباد، تکاب، شاهین دژ، میاندوآب، پیرانشهر، خوی، سلماس، شوط و چالدران نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که شهروندان این مناطق باید با رعایت موارد بهداشتی از تغییر وضعیت آنها به نارنجی جلوگیری کنند.

مصطفوی، با هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه خودداری از سفرهای غیرضروری به شهرهای نارنجی و قرمز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط باید نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها ازجمله دورکاری اداره‌ها، ترددهای شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: تنها شهرستان پلدشت در شمال آذربایجان غربی وضعیت آبی دارد.

کد خبر 20775
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار