چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
ناجی 9 اداره بندر خارگ  به همراه نیروهای دریا بانی ، ناجی خدمه لنج در حال غرق شدن

خارگ : رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پس از آب گرفتگی یک لنج باری در فاصله سه مایلی گناوه، بلافاصله نسبت به اعزام شناورهای امداد و نجات به محل حادثه اقدام شد.

به گزارش خارگ آنلاین : حجت خسروی در جمع خبرنگاران با بیان جزئیات این حادثه و عملیات نجات عنوان کرد: یک لنج باری در فاصله سه مایلی بندر گناوه دچار آب‌گرفتگی شد که شناورهای امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با اشاره به اعزام شناور یدک‌کش آزادی ۳ به همراه دو فروند شناور دریابانی بوشهر افزود: با توجه به شرایط جوی، یدک‌کش آزادی قادر به امدادرسانی نبود و به پایگاه برگشت.

رئیس ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: به همین دلیل، شناور ناجی ۹ مستقر در جزیره خارگ برای اقدامات امدادرسانی به محل حادثه اعزام گردید.

خسروی با اشاره به غرق شدن این موتور لنج خاطرنشان کرد: شش خدمه این لنج توسط شناور ناجی ۹ و با کمک نیروهای دریابانی نجات یافتند.

گفتنی است این شناور دارای محموله کالای تجاری و ملوانی بود که در مسیر برگشت از دبی و در فاصله سه مایلی بندر گناوه دچار حادثه آبگرفتگی شد. 

کد خبر 20845

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار