شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راهداری تکمیل می‌شوند/رفع نقاط حادثه خیز
بوشهر- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از برنامه‌ریزی برای رفع نقاط حادثه خیز خبر داد و گفت: راه‌های جاده‌ای و شریانی توسعه می‌یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و بهبود وضعیت راه‌های کشور تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و در استان بوشهر نیز طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی از آسفالت ۱۳ هزار کیلومتر از راه‌های شریانی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در راستای اجرای طرح‌های ترمیم محورهای جاده‌ای، روکش آسفالت چهار هزار کیلومتر محورهای جاده‌ای در سال گذشته انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به کیفیت بالای محورهای مواصلاتی استان بوشهر در نقاط مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر تصادفات جاده‌ای استان بوشهر به علت واژگونی خودروها بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین سن ناوگان راهداری کشور بالای ۲۵ سال است خاطرنشان کرد: خوشبختانه میانگین سن ناوگان راهداری استان بوشهر پایین‌تر از کشوری است که نقش مهمی در خدمات‌رسانی مطلوب و اجرای پروژه‌های راهداری دارد.

امانی از امضای تفاهم‌نامه با ۱۵ استاندار برای اجرای پروژه‌های راهداری خبر داد و بیان کرد: طرح و برنامه مهمی برای تسریع در تکمیل پروژه‌های راهداری تدوین شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا پایان دولت دوازدهم، رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای و پرحادثه، و توجه ویژه به راه‌های جاده‌ای و شریانی از مهمترین موضوعات تفاهم با استانداران است.

وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه، ۴۰ درصد هم از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان‌ها و ۶۰ درصد اعتبارات از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین می‌شود.

کد خبر 21765
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار