شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
آبرسانی به جم تسریع می‌شود/ لزوم تکمیل خط انتقال و برق‌رسانی
بوشهر - استاندار بوشهر خواستار تسریع در روند اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم شد و گفت: تکمیل خط انتقال و برق‌رسانی به پروژه با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم اظهار داشت: این پروژه نقش بسیار مهمی را در تأمین آب شرب مورد نیاز در شهرستان جم دارد.

وی تسریع در تکمیل این پروژه را یکی از اولویت‌های مهم استان دانست و خاطرنشان کرد: آب‌شیرین‌کن سیراف - جم دارای ظرفیت تولید آب به میزان ۲۸ هزار متر مکعب در شبانه‌روز است.

استاندار بوشهر تسریع در زیر ساخت‌های پروژه شامل برق‌رسانی و خطوط انتقال آب را ضروری دانست و ادامه داد: مجری پروژه باید به تعهدات خود در این راستا عمل کند و فاز اول آن تا قبل از تابستان با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب افتتاح شود.

وی با بیان اینکه خط انتقال این تأسیسات باید هر چه سریع‌تر تکمیل و راه‌اندازی شود، تأمین مالی پروژه را برای تسریع در روند اجرای آن ضروری دانست.

گراوند با تقدیر از همکاری مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اجرای این پروژه ادامه داد: برای تأمین منابع مالی این پروژه تلاش می‌شود از منابع دیگر، بودجه مورد نیاز آن تأمین شود.

وی با تاکید بر تکمیل طرح برق‌رسانی پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم تا اواخر خرداد ماه اضافه کرد: باید با راه‌اندازی بخشی از این پروژه، نیازهای مردم شهرستان جم به آب تأمین شود.

کد خبر 21850
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار