دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
شیب تند بستری های کرونا در استان ایلام نگران کننده است
ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه شیب تند بستری های کرونا در استان ایلام نگران کننده است، گفت: موج چهارم کرونا در استان با شدت در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر شنبه در شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اعلام این مطلب که وضعیت استان از حیث شیوع کرونا اصلاً خوب نیست، بیان کرد: در شرایط ۱۰ روزه قرنطینه و محدودیت‌ها می‌توان با همراهی بخش‌های مختلف اداری، اصناف و مردم تا حدودی موج خطرناک بستری‌ها را در استان کاهش داد.

وی با گلایه شدید از گزارشاتی مبنی بر حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی که به واسطه دورکاری در شرایط قرمز و نارنجی، در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی مشاهده شده‌اند، ضمن این کار، از اهالی رسانه خواست در صورت مشاهده خبری و اطلاع رسانی کنند.

نوذری در بخش دیگری از سخنان خود، شیب تند بستری‌ها در استان را یک حالت هشدار خواند و تصریح کرد: موج چهارم کرونا در استان با شدت در حال گسترش است و باید دستگاه‌های مسئول جهادی پای کار باشند.

نوذری فعالیت کبابی‌های شباب و مهدی آباد که با حضور مشتری‌ها سرو غذا دارند را ممنوع اعلام کرد و از ارگان‌ها و ادارات مختلف مانند ورزش و جوانان اتحادیه‌ها و میراث فرهنگی خواست تا نظارت‌های خود را برای پایبندی متصدیان تحت مسئولیت خود را افزایش دهند.

وی همچنین از شهردار ایلام و شهرداران استان خواست با نقش آفرینی بیشتر پای کار مقابله با کرونا در این شرایط حساس باشند.

استاندار ایلام همچنین از سپاه و هلال احمر استان خواست تا با همکاری سایر بخش‌ها نسبت به مقدمات راه اندازی نقاهتگاه در شهرستان‌های ایلام، آبدانان و دهلران اقدام فوری انجام دهند.

وی همچنین شرایط شهرستان آبدانان را به شدت پرخطر خواند و خواهان همت مردم و مسئولان برای تثبیت شرایط منطقه شد.

کد خبر 22056
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار