سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کرونا در هند ۳۶۱۷ قربانی گرفت/ ۱۷۳ هزار و ۷۹۰ مورد جدید ابتلا
با جان باختن ۳ هزار و ۶۱۷ نفر دیگر به دلیل ابتلا به کرونا در هند طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل قربانیان کووید- ۱۹ در این کشور به ۳۲۲ هزار و ۵۱۲ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، بنا بر اعلام وزارت بهداشت هند، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۶۱۷ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و بر این اساس شمار کل قربانیان کرونا در هند به ۳۲۲ هزار و ۵۱۲ نفر رسید.

همچنین طی بازه زمانی مذکور، ۱۷۳ هزار و ۷۹۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در سراسر این کشور به ثبت رسیده و شمار کل مبتلایان به این ویروس به ۲۷ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۲۴۷ نفر افزایش یافته است.

کارشناسان در هند اعلام کرده‌اند که شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور می‌تواند بیشتر از آمار اعلام شده باشد.

به گزارش این خبرگزاری، تاکنون ۲۵ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۱ نفر در هند پس از ابتلا به ویروس کرونا سلامتی خود را بازیافته‌اند. درمان ۲ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۷۲۴ مبتلای دیگر نیز ادامه دارد.

هند با جمعیت حدود ۱.۴ میلیارد نفری در جایگاه دوم کشورهای دارای بیشترین آمار ابتلا به کرونا و در جایگاه سوم کشورهای دارای بیشترین مرگ و میر ناشی از آن قرار دارد.

کد خبر 25640
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار