سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
سازمان‌های فعال محیط‌زیستی استان بوشهر حمایت می‌شوند
بوشهر- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: از سازمان‌های فعال زیست‌محیطی استان حمایت می‌شود.

محمد مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های مختلف حمایت کرده و در کنارشان باشند.

وی با اشاره به فعالین‌های گسترده اخیر سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌های گناوه و دیلم در حوزه زیست‌محیطی و فضای سبز گفت: منابع طبیعی استان بوشهر در تمام مراحل اجرای این طرح در کنار سازمان‌های مردم نهاد باشد.

مظفری با بیان اینکه توسعه فضای سبز امروزه در دنیا از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی هر کشور محسوب می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم سرانه سبز را در استان بوشهر بالا ببریم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه متأسفانه در سال‌های گذشته فضاهای سبز ملی در معرض خطر قرارگرفته است، افزود: بهترین مدافعان محیط‌زیست و توسعه فضای سبز می‌توانند خود مردم باشند.

وی ضمن تشکر از اجرای مردمی طرح جنگلانه و حامی طبیعت و من یک جنگلبان هستم، با مدیریت سازمان‌های مردم نهاد در دو شهر شمالی استان اظهار داشت: طرح جنگلانه و حامی طبیعت و من یک جنگلبان هستم در بقیه نقاط استان نیز اجرا شود.

مظفری با بیان اینکه فضای شهری استان در حوزه فضای سبز فقیر هستند گفت: با مشارکت شهرداری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد طرح‌های مشابه در کلیه شهرهای استان اجرا شود.

کد خبر 26152
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار