یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
۹۷۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهرجذب می‌شوند
بوشهر- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب ۹۷۰ نفر در آموزش و پرورش این استان خبر داد و گفت: سهمیه دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۴۰ درصد افزایش‌یافته است.

حمدالله اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال ۹۷۰ نفر به ۲ روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب این اداره کل می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۵۴۵ نفر در قالب آزمون جدید که اطلاعیه ثبت‌نام آن به زودی از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر می‌شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، ۱۰ نفر آموزگار مدارس استثنایی، ۱۶۵ نفر دبیر، ۶۹ هنرآموز و استادکار و ۸۶ نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می‌شوند.

اژدری در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال ۹۹ منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت‌نام کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، ۴۲۵ سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای این اداره کل اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند هم استانی را برای جذب و استخدام در آموزش و پرورش به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان دعوت می‌کنیم.

کد خبر 26958
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار