شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تزریق ۱۵۰۰۰ دوز واکسن کرونا در روزهای گذشته در کرمانشاه
کرمانشاه- رئیس بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تزریق ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا در روزهای گذشته در کرمانشاه خبر داد.

کیوان خاصی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تأخیر ۲۵ روزه در واردات واکسن به کشور در فرایند واکسیناسیون کرونا وقفه‌ای به وجود آمد که با واردات مجدد فرایند تزریق واکسن سینوفارم از سر گرفته شد.

وی افزود: در استان کرمانشاه مراکز تجمیعی و مراکز بهداشتی منتخب تزریق واکسن کرونا از سه روز گذشته فعالیت خود را مجدد آغاز کردند.

رئیس بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فراخوان مراکز تزریق واکسن در استان کرمانشاه تصریح کرد: کارشناسان سلامت با فراخوان افراد نسبت به تزریق واکسن اقدام می‌کنند و افراد از مراجعه بدون نوبت به مراکز بهداشتی خودداری کنند.

خاصی بیان کرد: در ۲ روز گذشته ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا سینوفارم در استان کرمانشاه تزریق شده و اولویت تزریق با کسانی بوده که تأخیر زیادی در تزریق نوبت دوم داشتند.

وی خاطر نشان کرد: در تزریق واکسن کرونا یا هر واکسن دیگری چنانچه در افراد عوارض خاصی مشاهده شد باید به مراکز درمانی مراجعه کنند اما تاکنون عوارض خاصی در افراد دریافت کننده ویروس کرونا مشاهده نشده است.

کد خبر 26970
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار