یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سه دانشگاه بوشهر معارفه شدند
بوشهر- با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور سه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سه دانشگاه بوشهر معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زمان شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با این ویروس منحوس بوده است.

سعید کشمیری افزود: هر کدام از ما مسئولین مسئولیتی که قبول می‌کنیم یک روز باید آن را تحویل بدهیم و چه بهتر اینکه تحویل دادن مسئولیت رضایت خداوند و مردم را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام دشتی در طول دوره مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هر چه در توان داشت بدون هیچ اغماض و کم‌کاری چه در خصوص مسائل فرهنگی و چه مسائل و مشکلات دانشگاه، اساتید، دانشجویان در قالب اخلاص برای حل آنان آستین همت را بالا زد.

کشمیری با بیان اینکه حرکت وصف‌ناپذیر و ماندگار نهضت جهادی همراهان بیمار در ایام کرونا مایه عزت شد اضافه کرد: حجت‌الاسلام دشتی با پرونده درخشان دفتر در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را به نحوی اداره کرد که در بین تمامی دانشگاه‌ها محبوبیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تقدیر و تشکر از تمامی عوامل رزمایش قرارگاه فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایثار و همدلی طلاب و روحانیون با حضور بر بالین بیماران کرونا و انجام خدمات داوطلبانه به عنوان همراه بیمار وصف‌ناپذیر بود.

در آئینی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و مسئولین دانشگاه‌های استان بوشهر از خدمات مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور و فرهنگیان تقدیر و مسئولین جدید این دفتر نمایندگی معرفی شدند.

در این آئین از زحمات حجت‌الاسلام عباس دشتی مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام مهدی جمالی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حاجیانی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی به عنوان مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

کد خبر 27816
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار