شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
صحت انتخابات شورای شهر بوشهر تأیید شد
بوشهر- فرماندار بوشهر از تائید صحت برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر خبر داد.

عباس جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صحت برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر بخش مرکزی این شهرستان تائید و افراد منتخب مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۶ هزار و ۸۵ نفر از واجدان شرایط رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بوشهر شرکت کردند.

فرماندار بوشهر بیان کرد: در صورتی که کسی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می‌تواند حداکثر ظرف مدت دو روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیئت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کند.

وی افزود: جعفر پورکبگانی ۱۱ هزار و ۳۱۶ رأی، حمیده خاتون هلال بحر شش هزار و ۶۱۱، شهناز پولادی شش هزار و ۵۵، مهرزاد آسایش پنج هزار و ۹۲۱ و عبدالخالق برزگرزاده با پنج هزار و ۷۶۳، خدیجه گرشاسبی با چهار هزار و ۹۹۰، حیدر رفاهی چهار هزار و ۵۱۳، ایمان زندی نیا چهار هزار و ۵۰۰ و وحید نیک روش با چهار هزار و ۳۶۳ رأی به عنوان منتخبان اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر انتخاب شدند.

جمشیدی بیان کرد: پروین خوش بخت با چهار هزار و ۲۸۱ رأی، حمید پورحیدر چهار هزار و ۲۵۲، غلامعلی قادریان سه هزار و ۸۷۱، مجید غاله سه هزار و ۷۷۵، علی اکبر رئوفی مقدم با سه هزار و ۶۲۱ نفر و محمود حسینی با سه هزار و ۵۴۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر 27843
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار