یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
۲۸۰ بیمار کرونایی در خراسان جنوبی بستری هستند
بیرجند- معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۴۵۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد تست ۲۸۰ نفر تا کنون مثبت اعلام شده است.

کامبیز مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه آمار ابتلاء به کرونا در استان روند بسیار نگران کننده‌ای دارد، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته یک هزار و ۱۲۵ تست سریع کرونا در استان انجام شده که ۲۶۱ مورد مثبت بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: همچنین ۴۵۰ آزمایش‌های PCR نیز انجام شده که ۲۳۶ مبتلای جدید شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از موارد جدید ۷۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند، ادامه داد: تعداد بیماران ورودی به بیمارستان‌ها بسیار بالاتر از خروجی‌ها است.

مهدی زاده با بیان اینکه ۴۵۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: از این تعداد تا کنون ۲۸۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، تصریح کرد: حال سه نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شمار فوتی‌های کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را دو نفر اعلام کرد و افزود: مجموع فوتی‌های کرونا در استان به ۹۹۱ نفر رسیده است.

مهدی زاده خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی هم استانی‌ها شد و گفت: اگر چه مشکل تخت‌های بستری را در استان نداشته‌ایم اما اگر روند فعلی ادامه پیدا کند وضعیت به این جهت نیز نگران کننده خواهد شد.

کد خبر 30208
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار