یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
اجرای طرح اطعام حسینی در چغادک استان بوشهر
ایسنا/بوشهر رئیس کمیته امداد شهر چغادک از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در این شهر با پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان خبر داد.

احمد محمدنیا در حاشیه برپایی مراسم نذرواره احسان و اطعام حسینی که در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک برگزار شد اظهار کرد: طرح نذرواره احسان و اطعام حسینی هرساله در ایام محرم در سراسر کشور برپا می‌باشد که در استان بوشهر نیز در شهر چغادک (معروف به شهر عاشوراییان) در سوم محرم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح تعداد ٧٢ دیگ غذای گرم به نیت ٧٢تن شهید دشت کربلا معادل ١٠هزار پرس غذای گرم با همکاری گروه‌های جهادی، هیت امنا مساجد، کمیته امداد و مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه الزهراء (س) چغادک انجام شد است.

رئیس کمیته امداد شهر چغادک خاطر نشان کرد: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک و ارتقا وضعیت معیشت خانوارهای نیازمند در ماه محرم آغاز و تا ماه صفر ادامه دارد.

محمدنیا تصریح کرد: طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، وی یاد آور شد: طبخ و توزیع غذاهای گرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهر چغادک در پایان از همه مردم و خیران نیکوکار هم استانی درخواست کرد در صورت تمایل کمک‌ها و نذورات خود به دفتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا از طریق پرداخت به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۴۶۴۴۹ یا شمار کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۰۱ نسبت به اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقدام کنند.

انتهای پیام

کد خبر 30464
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار