شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
ظرفیت‌های آبزی‌پروری در شهرستان گناوه تقویت می‌شود
گناوه- فرماندار گناوه گفت: افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس ضمن اینکه در حفظ ذخایر دریایی اثرگذار است باعث احیای مزیت‌های شهرستان گناوه و گامی مؤثر در فرهنگ سازی و توجه به ظرفیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان گناوه اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۶۶ پروژه عمرانی اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان در سطح شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: عمده این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری و روستایی و ارتقا سطح کیفی زندگی در سطح روستاها و شهرها رقم می‌خورد.

فرماندار گناوه از راهبری و حمایت و کمک‌های مجدانه استاندار بوشهر و معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌ها در اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان گناوه تقدیر کرد و افزود: اگر این راهبری‌ها و حمایت‌ها نبود بسیاری از این پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های اقتصادی در حوزه آبزی پروری که شالوده و زیرساخت عظیم در شهرستان ایجاد می‌کند بهره برداری نمی‌رسید.

وی گفت: تعدادی از پروژه‌های در حوزه آبزی پروری در نظر گرفته شده امروز به بهره برداری می‌رسد و تعدادی نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است.

ظرفیت‌های آبزی‌پروری در شهرستان گناوه تقویت می‌شود

فرماندار گناوه ادامه داد: امروز با دستور استاندار یکی از این پروژه‌های مهم پرورش ماهی در قفس عملیات اجرایی و ذخیره سازی در شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: با اجرای این پروژه‌ها در حوزه پرورش آبزی و ماهی در قفس مصداق کامل و عینی اقتصاد مقاومتی در سطح استان رقم خورد و نگاه فعالان اقتصادی را به سمت تولید عوض کرده است.

مهرجو خاطر نشان کرد: افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس ضمن اینکه در حفظ ذخایر دریایی اثرگذار است باعث احیای مزیت‌های شهرستان گناوه و گامی مؤثر در فرهنگ سازی و توجه به ظرفیت‌ها است و به لحاظ اقتصادی نیز از توجیه بالایی برخوردار است.

کد خبر 31892
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار