سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
حوادث جاده‌ای در صدر عملیات‌های امدادی بوشهر
ایسنا/بوشهر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از رخداد ۳۳حادثه در مردادماه جاری خبر داد که قسمت عمده آن شامل سوانح جاده‌ای بوده است.

علی یوسفی‌نیا با اشاره به رخ‌دادن ۳۳حادثه در مرداد، گفت: حوادث جاده‌ای با ۱۲ مورد بیشترین سهم را در حوادث داشته‌اند که این موضوع نشان می‌دهد رانندگان باید به  اصول رانندگی، هشدارها و علایم در مسیر بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: ۸ مورد امدادرسانی نیز به خدمات حضوری، ۵ مورد شهری، ۴ مورد عملیات کوهستان و بقیه نیز به زلزله و ریزش آوار و عملیات دریایی اختصاص داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: در ماه گذشته ۴۶ فرد سانحه دیده با همکاری عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند که ۳ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۳ نفر هم برای تکمیل مراحل پزشکی به مراکز درمانی اعزام شدند.

یوسفی‌نیا عنوان کرد: ۱۳۵ نیروی داوطلب حوزه امداد و نجات این جمعیت در قالب ۳۹ گروه عملیاتی با به‌کارگیری تجهیزات لازم در ماموریت‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر بوشهر، وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های دیلم، تنگستان و بوشهر بیشترین حوادث را داشته‌اند، بیان کرد: همه نیروهای عملیاتی برای ارائه خدمات احتمالی به صورت شبانه روز در پایگاه‌های هلال احمر حضور دارند.

انتهای پیام

کد خبر 31957
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار