سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
زیرساخت‌های مراکز رشد علم و فناوری در استان بوشهر تقویت می‌شود
بوشهر- رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: زیرساخت‌های مراکز رشد علم و فناوری در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی اظهار داشت: توسعه مراکز رشد در استان بوشهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی با اشاره به احداث مجتمع کارگاهی مرکز رشد شهرستان دشتی به منظور استقرار کارگاه‌های شرکت‌های عضو مرکز رشد اضافه کرد: عملیات ساخت این مرکز در حال حاضر دارای پیشرفت ۹۰ درصدی است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر افزود: ساختمان جدید مرکز رشد دشتی شامل فضای دفتری و اداری است و از محل اعتبارات استانی و ملی به سرانجام رسیده و آماده بهره برداری است.

حبیبی بیان کرد: حوزه فعالیت شرکت‌های مرکز رشد دشتی شامل حوزه‌های کشاورزی، صنایع دستی، فناوری اطلاعات، تولید محتوا، عمران، بازی سازی است.

وی با بیان اینکه ۱۲ شرکت و واحد فناور در مرکز رشد علم و فناوری شهرستان دشتی مستقر است افزود: اعطای تسهیلات ساخت و تولید نمونه اولیه، تسهیلات تجاری‌سازی و سرمایه در گردش صورت از حمله حمایت‌های این مرکز است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر ادامه داد: از دیگر حمایت‌ها می‌توان به آموزش و مشاوره‌های لازم در حوزه کسب و کار، مالکیت فکری، معافیت‌های مالیاتی وگمرکی، حمایت جهت شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، کمک جهت شبکه سازی بین فناوران و نوآوران، تسهیل و کمک جهت اخذ استانداردها، برندسازی و اخذ مجوزهای لازم اشاره کرد.

کد خبر 31975
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار