دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
۱۱ دستگاه‌ اجرایی برتر در استان بوشهر معرفی شدند
بوشهر- گفت: بر اساس ارزیابی‏‌های صورت گرفته در قالب جشنواره شهید رجایی، ۱۱ دستگاه اجرایی این استان به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، ‬ از بین ۵۲ دستگاهی که تمامی مستندات خود را ارائه کردند، ۱۱ دستگاه اجرایی این استان به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب معرفی شدند.

در این جشنواره، در شاخص‌های عمومی و اختصاصی شرکت آب و فاضلاب و اداره کل ثبت و احوال استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

در شاخص عمومی اداره امور مالیاتی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، در گروه آموزشی و پژوهشی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، در گروه زیربنایی و زیرساخت شرکت آب منطقه‌ای و در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز دانشگاه علوم پزشکی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در گروه عمومی و قضائی نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی و در شاخص بیشترین ارتقا نسبت به سال گذشته ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

در شاخص جذب منابع ملی و استفاده از ظرفیت قانون بودجه اداره کل راه و شهرسازی و در شاخص اصلاح ساختار سازمانی و واگذاری تصدی‌های دولت نیز اداره کل دامپزشکی رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 31986
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار