دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
همراهی هیئت‌های مذهبی بوشهر در کنترل پیک پنجم کرونا موثر بود
بوشهر- استاندار بوشهر با تقدیر از همراهی هیئت‌های مذهبی استان در مقابله با پیک پنجم کرونا گفت: عملکرد هیئات مذهبی استان بوشهر طی دو سال اخیر و دوره شیوع کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: عملکرد هیئت‌های مذهبی استان در محرم دو سال گذشته قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر با تقدیر از هیئت‌های مذهبی در ایام کرونا افزود: در دو محرم گذشته هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با درک صحیح شرایط شیوع کرونا بسیاری از برنامه‌های خود را برگزار نکردند.

گراوند با بیان اینکه بخش عمده مراسم برگزار شده در محرم بوشهر آئین‌های سنتی و ویژه استان است که سابقه بسیاری دارند افزود: در دو سال گذشته آئین‌های عزاداری بوشهر بخاطر شیوع کرونا برگزار نشد.

وی تصریح کرد: همراهی هیئت‌های مذهبی با مدیریت استان و کادر درمان در کنترل شیوع کرونا کمک بسیار زیادی به کنترل پیک پنجم در استان بوشهر داشت.

استاندار بوشهر با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی، دفتر امور اجتماعی استانداری، سازمان تبلیغات و اوقاف استان به خاطر برنامه ریزی لازم در این زمینه، خواستار همکاری بیش از پیش آحاد جامعه برای کنترل کرونا در استان شد.

کد خبر 32005
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار