یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
بازرسین و ناظرین عزاداری‌های محرم استان بوشهر تجلیل شدند
بوشهر- مراسم تجلیل از بازرسین و ناظرین عزاداری‌های محرم استان بوشهر با حضور مسئولان تبلیغات اسلامی استان بوشهر و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر صبح دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم‌های عزاداری ماه محرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نتیجه لطف الهی و عنایت اهل بیت (ع) و اهتمام برگزارکنندگان عزاداری‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

حجت‌الاسلام محمد قادری از بازرسین و ناظرین مراسم‌های ماه محرم استان بوشهر تقدیر کرد و ادامه داد: مراسم و برنامه‌های محرم در استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس کارگروه نظارت و بازرسی از مراسم و عزاداری‌های شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز ضمن تشکر از بانیان عزاداری‌ها، به ویژه بازرسین و ناظرین استان گفت: پس از تشکیل این کارگروه، بلافاصله برای رصد و نظارت و بازرسی از حوزه‌های شمالی و مرکزی و جنوبی استان ابلاغ‌ها و شیوه‌نامه‌ی ستاد ملی کرونا در زمینه چگونگی برگزاری مراسم‌ها به بازرسین منصوب شده ابلاغ شد.

حجت ذوالفقاری ادامه داد: به برکت تلاش‌های این عزیزان، آنچه مقام معظم رهبری انتظار آن را داشتند، در سطح استان بوشهر به نحو احسن رعایت و انجام شد.

در این مراسم با اهدا لوح سپاس از بازرسین و ناظرین عزاداری‌های محرم استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 32482
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار