سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قم بالاتر از میانگین کشوری است
قم- استاندار قم با اشاره به مجوز وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در قم گفت:رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قم بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت واکسینه شدن جامعه هدف گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد بعد از ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان‌های کشور و نوع رنگ بندی آنها مشخص شد که روند بیماری در بیشتر استان‌ها نزولی است به جز ۲ استان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

استاندار قم ادامه داد: در حال حاضر برخی از استان‌ها به سمت رنگ بندی آبی هم رفته‌اند و مجوز واکسینه شدن افراد بالای ۱۸ سال هم از سوی وزارت بهداشت صادر شده و در این جلسه بر سرعت بخشیدن به واکسیناسیون تاکید شد.

وی با اشاره به وضعیت استان قم در زمینه ابتلای به کرونا افزود: قم در وضعیت نزولی در زمینه ابتلاء به کرونا قرار دارد و میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم در این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

سرمست تصریح کرد: از شهروندان قمی درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را هم چنان رعایت و نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

استاندار قم همچنین عنوان کرد: در این جلسه تاکید شد افرادی که مایل هستند به عراق سفر و در مراسم اربعین حضور داشته باشند باید دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند. همچنین در جلسه امروز نظراتی در ارتباط با بازگشایی مدارس ارائه شد که در جلسات آینده جمع بندی و بررسی می‌شود.

کد خبر 33280
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار