چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
پایان واکسیناسیون همدان تا آخر آبان ماه
همدان _ رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان گفت: درصورتی که همچنان روزانه ۲۰ هزار دز واکسن در استان همدان تزریق شود تا پایان آبان ماه کل جمعیت استان همدان هر دو دوز واکسن را دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بهرامی‌خو اظهار کرد: با اجرای گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای شتاب دادن به روند واکسیناسیون در استان روزانه بین ۱۶ هزار تا ۲۰ هزار دوز واکسن تزریق می‌شود.

وی گفت: در استان همدان یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جامعه هدف بالای ۱۸ سال وجود دارد که تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است. رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان افزود: با ادامه این روند در صورتی که همچنان روزانه ۲۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق شود تا پایان آبان ماه کل جمعیت استان همدان هر دو دوز واکسن را دریافت خواهند کرد. بهرامی‌خو در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در استان از آذرماه سال ۹۹ اجرا شد و در قالب این طرح در گام ابتدایی غربالگری و شناسایی بیماران صورت گرفت گفت: در گام بعدی تیم‌های حمایتی به بیماران و سالمندان خدمات نگه داری و حمایتی ارائه و اقلام موردنیاز آنها را تهیه و در اختیارشان قرار می‌دادند. وی اظهار داشت: در گام سوم تیم‌های نظارتی با حضور در مراکز عمومی، دولتی، و مجموعه‌ها در مورد عدم رعایت پروتکل‌ها تذکرهای لازم را می‌دادند و در صورت نیاز با همکاری دستگاه‌های قضائی اقدامات لازم انجام می‌شد. رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان با تاکید بر اینکه در طرح شهید قاسم سلیمانی در برهه‌های مختلف و شکل‌های گوناگون داوطلبان و تیم‌های بسیجی و مردمی حضور داشتند گفت: در بحث حمایتی ۴۱۷ تیم با هزار و ۴ نفر عضو فعال بودند که در تأمین داروهای موردنیاز بیماران مبتلا، تأمین خدمات موردنیاز سالمندان در خانه، حمایت معیشتی، و.. به مردم استان خدمات ارائه می‌دادند.
کد خبر 33822
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار