دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
اخلاق مداری و مردم‌داری از ویژگی‌های آیت الله آملی بود
بوشهر- امام جمعه بوشهر، اخلاق مداری کامل، مردم داری و حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی را از ویژگی‌های عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله حسن‌زاده آملی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «آن عالم ارجمند از نوادر جهان اسلام بودند که در تمامی علوم عقلی و نقلی و سلوک در مسلک عرفان به مقامات و مراتب والایی دست یافته بودند و منشأ آفرینش آثار گرانقدر و تربیت دانشوران بسیاری گردیدند. اخلاق مداری کامل، مردم داری و حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبریت امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» و توصیه به حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از دیگر ویژگی‌های آن فرهیخته گرامی بود».

امام جمعه بوشهر در ادامه این پیام آورده است: «وی در راه تحصیل علم و تهذیب نفس و تعلیم و تربیت نفس مستعد و تولید آثار ارزشمند علمی، جدیتی مثال زدنی و همتی بلند داشت. آن دانشمند گرانمایه از مائده علمی و عرفانی بزرگانی، چون آیات الهی: علامه شعرانی، علامه سید محمد حسین طباطبایی، آقا سید محمد حسن طباطبایی، الهی قمشه ای، محمد تقی آملی، سید ابوالحسن رفیعی، فاضل تونی، میرزا احمد آشتیانی و آقا سید مهدی قاضی طباطبایی بهره برد و آموزه‌های علمی و عملی را بخوبی آموخت».

کد خبر 33870
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار