دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 6 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مشارکت ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر در «مهرواره اوج»
بوشهر- راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر از مشارکت ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر در طرح «مهرواره اوج» خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهرواره اوج مصداق عینی حضور مساجد و مردم خصوصاً ائمه جماعات در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در جامعه است.

وی با بیان مطالبی در خصوص نحوه اجرای طرح «مهرواره اوج» در سطح استان بوشهر اضافه کرد: در خصوص مهرواره اوج در گام اول بالغ بر ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر به ندای فرماندهی کل قوا در خصوص اوج گرفتن موازات و همدلی لبیک گفتند.

راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر در ادامه سخنان خود ابراز داشت: از مجموع حدود ۳۰۰ امام محله و روستا و پایگاه اجتماعی، بالغ بر ۲۰۰ نفر در این خصوص در نشست‌های حضوری توجیه شدند.

رنجبر ادامه داد: امیدواریم در عملیات مهرواره اوج با محوریت مسجد، مسائل مهم شهرها و روستاها شناسایی و مورد پی‌گیری جدی اهل مسجد قرار بگیرد و بعد از ماه صفر جلسات گعده محور جهت اولویت‌بندی مسائل تشکیل خواهند شد.

وی ارتقا شبکه راهیاری و شبکه امامت و پای کار آوردن مردم جهت حل مسائل مختلف محله‌ها و شهرها را به عنوان یکی از اهداف اجرای طرح «مهرواره اوج» ابراز داشت: بنا داریم شبکه امامت را در این طرح ارتقا دهیم و تمام مساجد استان را پای کار بیاوریم.

کد خبر 33893
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار