سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۲۴۸ هزار دز واکسن کرونا در شاهرود و میامی تزریق شد
شاهرود- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا تاکنون ۲۴۸ هزار دز واکسن کرونا در جامعه تحت پوشش این دانشگاه یعنی افراد بالای ۱۲ سال تزریق شده است.

احسان بینش در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در راستای مقابله با بیماری کرونا تاکنون ۲۴۸ هزار دز واکسن کرونا در جامعه تحت پوشش دانشگاه یعنی افراد بالای ۱۲ سال تزریق شده است، تاکید کرد: همچنان تاکید داریم تا رسانه‌ها، چهره‌های ورزشی، نخبگان و.. مردم را به واکسیناسیون ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه ۱۶۸ هزار واکسن تزریق شده در شاهرود و میامی مرتبط با دز نخست و ۸۰ هزار واکسن به عنوان دز دوم تزریق شده است، افزود: ۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در شهرستان‌های شاهرود و میامی دست کم یک دز واکسن را دریافت کرده و عملیات واکسیناسیون مردم همچنان تداوم دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با توجه به احتمال بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال دارای اهمیت است، بیان داشت: ۶۹ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال در شهرستان‌های شاهرود و میامی واکسینه شدند اما نیاز است که خانواده‌ها در راستای سلامت دانش آموزان همراهی بیشتری در طرح واکسیناسیون داشته باشند.

کد خبر 34935
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار