سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 7 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
مراسم ۱۳ آبان با سخنرانی «منوچهر متکی» در بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با سخنرانی «منوچهر متکی» در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی شنبه‌شب در جلسه اقشار بسیج و فرماندهان نواحی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: مبارزه با استکبار و سلطه به عنوان رمز عزت، اقتدار، پیشرفت و سعادت ملت ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ارتقا آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی و به ویژه سیاست‌های جدید این کشور در مقابل جمهوری اسلامی باید در رأس فعالیت‌های تبینی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: با توجه به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتماع ضد استکباری پنجشنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در میدان شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی افزود: این مراسم با سخنرانی منوچهر متکی وزیر امور خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، قرائت قطعنامه و دیگر برنامه‌ها برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر، یک استان استکبار ستیز است، از رئیسعلی دلواری تا امروز که دریادلان نیروی دریایی سپاه در بوشهر، متجاوزین آمریکایی را دستگیر می‌کنند یک افتخار است.

وی افزود: این موضوع به همان اندازه که برای ما افتخار است، به همان میزان هم مسئولیت ما را برای معرفی استان بوشهر به عنوان یک استان استکبارستیز دوچندان می‌کند.

حجت الاسلام جمالی بیان کرد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر در میادین اصلی شهرها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 35655
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار