یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
لزوم پاسخگویی پارس جنوبی به مردمی که دود این صنایع را می‌خورند
بوشهر- امام جمعه دیر گفت: تأسیسات پارس جنوبی باید روزی به مردمی که دود آن را می‌خورند و گازهای سمی استنشاق می‌کنند، جوابگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: در اسلام پست‌ها، مسئولیت است و شغل نیست و انسان باید امانت داری کرده و پاسخگوی خدا و خلق خدا باشد.

امام جمعه دیر بیان کرد: اگر مدیران کل و دستگاه‌ها در مرکز استان نیروهایی در خدمت مردم باشند در شهرستان‌ها عملاً شاهد پیش رفتن کار مردم خواهیم بود و اگر آنجا درست نشود و هرکس جزیره‌ای عمل کند، مشکلات حل نخواهد شد.

وی مسئله اصلی شهرستان دیر را آب دانست و ادامه داد: شبکه آبرسانی دیر باید بازسازی و اصلاح و آب وارد آن شود؛ الان که وارد زمستان می‌شویم ما دغدغه تابستان را داریم اگرچه الان هم مشکل داریم.

حسینی ابراز کرد: طبق خبرهایی که به من رسیده است، دو دستگاه اجرایی با مکانی که برای آب‌شیرین کن دیر جانمایی شده مخالفت کرده‌اند و نیاز به پیگیری استاندار است.

وی تاکید کرد: سال‌ها است این حرف‌ها را می زنیم که باید تأسیسات عظیم پارس جنوبی جوانان ما را مشغول به کار کنند و درخواست من از استاندار این است که آن را عملیاتی کنید.

امام جمعه دیر خواستار تشکیل کمیته نظارتی شد و اضافه کرد: آقایان در اداره اشتغال می‌گویند که ما به شرکت‌ها نامه می‌نویسیم ولی ضمانت اجرا ندارد، اگر دلشان خواست توجه می‌کنند وگرنه دور می‌اندازند بنابراین نیازمند ضمانت اجرایی است.

حسینی خطاب به استاندار بوشهر گفت: حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت باید آنجا نظارت کنید و اگر خودتان وقت ندارید یک نفر به عنوان نماینده در شورای راهبردی منطقه داشته باشید.

وی بیان کرد: این تأسیسات باید روزی به مردمی که دود آن را می‌خورند و گازهای سمی استنشاق می‌کنند، جوابگو باشند.

امام جمعه دیر در پایان با تقدیر از خدمات فرماندار سابق شهرستان دیر، خواستار همکاری همه نهادها و مردم با فرماندار جدید شد.

کد خبر 36532
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار