شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
املاک دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر سنددار شوند
بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر احداث واحدهای آموزشی در مجتمع‌های مسکونی استان، گفت: املاک دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر سنددار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: باید در راستای شناسایی دلایل ترک تحصیل دانش‌آموزان در استان بوشهر اقدامات لازم انجام شود و این افراد به مراکز آموزشی هدایت شوند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل تربیتی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کارگروه تخصصی تربیتی و پرورشی تشکیل شود و توجه به امور پرورشی و تربیتی دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بوشهر خواستار پرداخت سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری‌های استان بوشهر شد و بیان کرد: شهرداری‌های استان باید تعهدات خود در قبال آموزش و پرورش انجام دهند.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمد سال آینده دستگاه‌ها فروش اموال مازاد است، اضافه کرد: شناسایی، فروش و وصول درآمد حاصل از فروش اموال مازاد باید مورد توجه ویژه دستگاه‌ها قرار داشته باشد.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم تسریع در سنددار شدن املاک دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر تصریح کرد: برای تسریع در صدور سند املاک ادارات، لازم است سازمان امور اقتصادی و دارایی در فرایند صدور سند این املاک اقدامات لازم انجام دهد.

وی با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های آموزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر بیان کرد: فضای آموزشی استاندارد با تجهیزات لازم نقش مهمی در عرصه آموزش دارد که این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

کد خبر 39003
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار