چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
بزرگترین شهرستان استان بوشهر حداقل سهم را از مدیریت‌ها داشته است
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بوشهر حداقل سهم را از مدیریت‌ها داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگوی مجازی با مردم دشتستان استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان دشتستان را ضروری دانست و بیان کرد: دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بوشهر حداقل سهم را از مدیریت‌ها داشته است و باید بهتر و بیشتر دیده شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی نیروهای انقلابی از وضعیت انتصابات استان اضافه کرد: دنبال حاشیه و جنجال نیستیم ولی سکوت در این شرایط ظلم به مردم است.

وی به تشکیل کمیته انتصابات در استان اشاره کرد و ادامه داد: استان بوشهر درگیر مسائل و مشکلات فراوانی از جمله بی‌آبی، بیکاری، مسائل معیشتی و.... است و انتظار داریم در استان کمیته‌ای برای این مسائل تشکیل شود.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در انتخاب سرپرست فرمانداری دشتستان با وی مشورت شده، بیان کرد: در انتخاب فرماندار دشتستان هیچ مشورتی با بنده صورت نگرفت و صرفاً چند ساعت قبل از معارفه به من خبر دادند ضمن اینکه شیوه برکناری فرماندار سابق اخلاقی نبود.

وی در رابطه با سفر رئیس‌جمهور به استان و عدم حضور وی در دشتستان و نیز طرح برخی ادعاها هم گفت: سفر رئیس‌جمهور از قبل برنامه‌ریزی شده بود و هیچ نماینده‌ای در آن دخالت نداشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی هجدهمین ماه فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی (از هفتم آذرماه تا هفتم دیماه) ۲۴ سوال از وزرا راجع به مسائل و مشکلات مردم داشته‌ایم.

وی افزود: سوال از وزیر صمت در مورد گرانی و کیفیت خودرو و همچنین عدم اختصاص سود یک درصد معادن به روستاها و مناطق محروم، سوال از وزیر کار در مورد کم توجهی تأمین اجتماعی به مراکز درمانی شهرستان‌ها، سوال از وزیر کشور در مورد عدم شفافیت در پرداخت قیر و امکانات، سوال از وزیر نفت در مورد عدم تبدیل وضعیت ایثارگران از جمله این سوالات بوده است.

نماینده مردم دشتستان همچنین از ارائه ۵۳ تذکر به وزیران خبر داد و بیان کرد: تذکر به وزیر راه در مورد باز شدن سامانه ثبت نام مسکن در شهرها و ضرورت تدبیر برای افزایش هزینه ودیعه مسکن از این تذکرها بوده است.

وی با اشاره به تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان خرید خدمت و کمبود نیروی خدماتی در مدارس و جلوگیری از کاهش مزایای بیمه‌ای فرهنگیان، افزود: تذکر به وزیر کار درباره اجرای کامل قانون حقوق معلولان و افزایش حقوق مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از دیگر تذکرها بود.

رضایی ادامه داد: تذکر به وزیر دفاع در مورد معیشت رزمندگان دفاع مقدس و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، تذکر به وزیر اقتصاد در مورد نظارت بر فروش ارز و افزایش قیمت ارز، تذکر به وزرای اقتصاد و کشاورزی در مورد استمهال وام‌های کشاورزی، تذکر به وزیر کشاورزی در مورد تأمین نهاده‌های دامی، تذکر به وزیر بهداشت در مورد توجه به مراکز بهداشتی روستاها از جمله این تذکرها بوده است.

کد خبر 39405
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار